zondag 17 januari 2016

Een dekentje voor Gijs

De mama en papa van Gijs hebben toch wel zo'n leuk geboortekaartje gestuurd.


Jullie begrijpen dat de ideeën voor een geboortdekentje meteen begonnen te borrelen.


De applicatie was natuurlijk een inkoppertje. Zo'n stoer-schattig plaatje moest natuurlijk 1 op 1 worden overgenomen. Speciaal hiervoor ben ik naar de winkel bij ons een dorpje verderop gereden. Zo fijn, een winkel praktisch om de hoek om even snel 20 cm oranje te halen.




Dat Gijs zeer welkom is, blijkt wel uit deze 3 pakkende woorden die in het kaartje staan.
Die mochten dus niet ontbreken.




De rest van de stofjes komen uit mijn voorraad. Tja, een geboortekaartje in mijn favoriete kleur maakt het erg gemakkelijk. Zelfs mijn muur past bij het dekentje ;-D


De mama en papa van Gijs hebben enthousiast op mijn maaksel gereageerd en de eerste foto van Gijs met deken al gestuurd. Een vrolijk kereltje dat vooral niet lekker rustig onder het dekentje blijft liggen ;-)

Groetjes Sas


Geen opmerkingen: