maandag 21 december 2015

Cadeautje !

Ik heb een kakelvers nichtje !
Onze zoon verhaspelt haar naam en noemt haar Cadeautje.
Lief hè ?!? Zo schattig dat we het er maar inhouden ;-)

Natuurlijk is er druk voor het kraampakket genaaid.
Om te beginnen natuurlijk een dekentje.


Ik koos mijn allerliefste stofjes en maakte een simpel raster-motiefje.


Het borduur-aplicatiepatroon komt van internet. (Ik weet het niet meer zeker maar ik dacht "Down Grapevine lane ?)


En het slaapt lekker, zo te zien. 


Verder maakte ik een etui. Altijd handig om al die kleine babyspulletjes niet kwijt te raken in je tas.



En een luieretui kon natuurlijk ook niet ontbreken. 


Ook hiervoor gebruikte ik dezelfde stofjes als van het dekentje.


Aan de binnenkant zitten twee vakken voor luiertjes en billendoekjes. 


En om het af te sluiten gebruikte ik een elastiek. Maar dan wel met een vrolijk gehaakt bloemetje.


De nieuwe mama was erg blij met haar cadeautjes. En natuurlijk ook met Cadeautje ;-D

Groetjes Sas









Geen opmerkingen: