woensdag 11 maart 2015

Flying to the moon ?!?

Laatst heb ik een geweldig stoer dekentje voor baby Clemens gemaakt. Dat vind ik zelf tenminste :-)


Lang leve internet ! Ik vond er de patronen voor de raket (Cloud 9), de ster en het plaatje om te borduren.

De raketten waren simpel te maken. Ze vielen groter uit dan ik verwacht had (de maten waren in inches ;-) maar eigenlijk werden ze daardoor extra robuust en stoer. Prima dus.


Voor de sterren moest ik weer eens gaan paper-piecen. (klinkt raar zo maar ik zou er even geen beter woord voor weten)
Het was maar goed dat ik eind 2013 al kerstboompjes geoefend had. Deze sterren waren wel even een stapje ingewikkelder ! 
Ze bestaan uit veel meer onderdelen die ik natuurlijk niet allemaal even netjes aan elkaar genaaid kreeg. Deze foto is van de best gelukte ster.


De naam en geboortedatum borduurde ik op het middenstuk.
Verder borduurde ik een raket, maan en heel veel sterretjes.


Mijn hulptroepen hielden het dekentje omhoog zodat ik de achterkant ook kon fotograferen. Nou ja, omhoog !?!
En toen was het hek van de dam, het werd een giegel-fotosessie !




Tijd om D in te schakelen om het dekentje op te houden :-D





 Dat ging een stuk beter.
Al met al denk ik dat dit tot nu toe een van mijn allerleukste dekentjes is.
Wat vind jij ?

Groetjes Sas




Geen opmerkingen: