dinsdag 10 maart 2015

Babydekentje voor Reneetje

Dit dekentje voor baby Reneetje is al tijden af maar een blogberichtje was er compleet bij ingeschoten.


Ik maakte de vlaggenlijn met retro-stofjes, allemaal uit dezelfde serie. Voor het dekentje van baby Jack had ik daar al wat stofjes van ingeslagen en ik had nu dus een goede rede om nog eens wat meer van al dat moois aan te schaffen.



Vooral de staartjes van de vogeltjes waren een uitdaging :)
Wat een lap stof om in ronde bewegingen onder de naaimachine door te halen !
Maar het eindresultaat mag er zijn, dacht ik zo.



De papa van Reneetje had mij heel stiekem (zonder dat de mama van Reneetje dat wist ;) de reststukjes van de gordijntjes opgestuurd. Inderdaad de meest praktische oplossing als ik naar de kleuren van de babykamer informeer !
Dit stukje stof was bedoeld om kussentjes mee te maken. Tja, die heb ik dan ook nog maar gemaakt. Gelukkig was de mama van Reneetje blij met het dekentje EN de kussentjes.



En dan nog even een foto van mijn hulptroepen. Houden ze het dekentje niet keurig omhoog ?

Groetjes Sas



Geen opmerkingen: