zondag 11 januari 2015

Kerstmarkt: deel 2

Zoals beloofd is hier deel 2 van mijn belevenissen op de kerstmarkt.

Het bleef lastig in te schatten wat er nou goed zou verkopen op de kerstmarkt.
Ik besloot vooral kleine en dus betaalbare dingen te maken.

Iets wat het bij ons thuis heel goed doet zijn de rijstzakjes van de kids.
Kleine, zachte zakjes gevuld met rijst die in de magnetron verwarmd kunnen worden. En dan dus s'avonds lekker mee in het koude bed gaan.
Het bleek een schot in de roos, alle rijstzakjes zij verkocht !













Een van mijn meest gelezen blogberichten is die over mijn engeltjes.
Ook daarvan maakte ik dus een hele serie. Gezellig samen met Eline lapjes en stukjes vilt bij elkaar zoeken, altijd leuk :-)


Eline mocht bedenken hoe we de engeltjes zouden presenteren. Ze haalde haar mooiste koffertje ervoor leeg ;-)
Het mocht helaas niet baten, we verkochten er maar een paar op de kerstmarkt zelf. Gelukkig is een vriendin groot fan van mijn engeltjes en had ze vooraf al beloofd alle overgebleven engeltjes te kopen :-)

Op het laatste moment kwam ik nog een simpel maar leuk patroon voor een slabje tegen. Snel maakte ik er nog een stuk of 10. En laat dat nou toch het eerste zijn wat compleet uitverkocht was !






(Sorry, krijg de foto niet gedraaid :)



Al met al was het dus een zeer geslaagde kerstmarkt.
Het was leuk om te zien hoe vreemden die niet met mijn werk bekend waren erop reageerden. Veruit de meeste reacties waren enthousiast en positief.
En bijna alles werd verkocht, als dat geen succes is ?!?

Groetjes Sas

Geen opmerkingen: