maandag 24 maart 2014

Paaseieren haken

Al hebben we dit jaar geen echte winter gehad, ik ben blij dat de lente weer begonnen is !

En dat betekent dat er weer lentedecoraties uit de kast kunnen.
Vorig jaar ben ik begonnen met het haken van paaseieren. Het patroon heb ik op Freubelweb gevonden. (altijd een fijne site voor kleine, snelle projecten)

Maar 3 eitjes ziet er toch een beetje zielig uit op een groot plateau.
Dus dit weekend maakte ik er nog een paar bij.
En samen met een vrolijk bosje bloemen geeft het toch een echt lentegevoel !
Hmm, misschien moet ik er toch nog maar een paar
meer haken ?!?
Maar het mooie zonlicht van vanmorgen gaf me wel de gelegenheid eens met fotograferen te oefenen. Welke foto vinden jullie het mooist ?

Groetjes Sas

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Sas,

Wat leuk!!! Geweldig!! Nu nog een kuikentje en een lammetje haken en dan is de lente compleet haha

Xxx cin