dinsdag 28 januari 2014

Waar ben ik aan begonnen ?!?

Zoals ik gisteren al in mijn bericht melde, ben ik met 2 projecten bezig.
Het moeten mijn eerste grotere quilts gaan worden. Of te wel :  ik heb al heel wat naden moeten lostornen. Maar langzaamaan gaat het steeds beter, preciezer en sneller.
Van het eerste quilt heb ik al eerder wat foto's laten zien.



Het vordert langzaam maar ik ben wel heel tevreden met het resultaat tot nu toe.
Deze wordt voor mezelf, met allemaal favoriete stofjes die ik de afgelopen jaren gebruikt heb.


Verder ben ik deze week begonnen aan een quilt voor Fleurtje. Inmiddels heb ik alweer meer blokken af dan op de foto staan. 


Maar helemaal tevreden ben ik niet. Wel met het ontwerp en de uitvoering maar ik weet niet of het wel een echt Fleurtje-quilt is. Ik maak hem gewoon af en als het een Eline-quilt (die vindt hem prachtig !) blijkt te zijn, zit er niets anders op dan er nog een te maken. (in zachtere Fleurtje-kleurtjes ?)
Maar dan heb ik wel weer goed kunnen oefenen ;-D

Groetjes Sas

Geen opmerkingen: