maandag 6 januari 2014

Nieuw jaar, "nieuwe" naaizolder....

Om te beginnen wens ik iedereen een heel goed
en gelukkig 2014 !!!

Mijn jaar is alvast goed begonnen.
De laatste maanden was mijn naaizolder een complete chaos geworden. Ik kon werkelijk niets meer vinden.
Dus in de kerstvakantie hebben D en ik stellingkasten gekocht.
Ik heb ze op halve hoogte in elkaar gezet en zo tegen elkaar aangezet dat ik nu ook extra werkplek heb. Ideaal voor het knippen/snijden van stof. (tot nu toe veegde ik met een royaal gebaar mijn naaitafel leeg om te kunnen knippen en moest vervolgens alles weer netjes op zijn plaats zetten om verder te kunnen naaien)
Ik heb geen foto's gemaakt van de chaos (was echt VEEL te erg) maar wel van de nieuwe, keurig ingerichte kasten.



Werkelijk elk stofje, ritsje, lintje etc.... is door mijn handen gegaan. 
En nu heb ik dus mijn eigen "stoffenwinkel"! (en een hoofd vol leuke ideeen van al het leuks dat ik tegen kwam :-D)

Na alle kerstcadeautjes van december en het opruimen/inruimen van al mijn spulletjes, had ik behoefte aan een snel projectje. 
Het werd deze etui. Heerlijk alle materialen voor het grijpen en dus binnen een half uurtje klaar !





 Groetjes Sas

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, dat ziet er goed en opgeruimd uit !