zondag 15 december 2013

Jippie ! van Eline

Onze 5-jarige dochter heeft duidelijk goed naar mijn gefreubel gekeken.
Een tijdje terug vroeg ze om lapje stof en mijn watervaste stift.
Na een tijdje zeer geconcentreerd tekenen (met tong uit de mond !) kwam ze vragen om een borduurhoepeltje en een "kleurtje" (een draadje uit mijn collectie DMC-borduurgaren)
Het resultaat was verbluffend: een heel precies geborduurde tekening !
Helaas heb ik van het eerste exemplaar  (verjaardagscadeautje voor oma)  geen foto's gemaakt.
Vandaag heeft ze voor haar broertje en papa kerstcadeautjes geborduurd. En deze keer heb ik wel foto's gemaakt:






Ze kan alleen nog maar haar eigen naam schrijven, dus de "Jan" en "Lieve Derk" heb ik er op haar verzoek opgeschreven. De geborduurde kraaltjes zijn dan wel weer helemaal haar eigen idee en werk.
Daarna hebben we samen stofjes uitgezocht voor de achterkant. 
Wachten tot kerst zat er niet in. Meten nadat ze klaar waren, werden ze cadeau gegeven. 
En met veel enthousiasme ontvangen !

Groetjes van een super-trotse mama,

Sas





Geen opmerkingen: