zondag 15 december 2013

Een nieuw project en kerstcadeautjes

De 17 kerstcadeautjes zijn bijna klaar. (nog 1 te gaan)
Na nummer 15 begon het toch een beetje te kriebelen. Er spookte gewoon teveel nieuwe ideeen door mijn hoofd.
Het begon allemaal bij het blog van crazymomquilts.blogspot.com/ .
Daar vond ik de tutorial voor het Tic Tac Toe block.
 Ik gaf mezelf een dagje vrij van de kerstcadeautjes en dit was het resultaat:



De laatste maanden heb ik allerlei "rustige" stoffen in het grijs verzameld. In combinatie met de felle kleurtjes geeft dit een vrolijk maar toch niet te uitbundig effect. 
Alleen de gestreepte blokken  was me toch iets te saai. Vandaar dat ik het blok met de boom heb toegevoegd.
Van alle ietsie-pietsie kleine reststukjes van de kerstcadeautjes maakte ik de boomblaadjes.
Alles bij elkaar ben ik heel tevreden met het resultaat tot nu toe. Ik denk dat dit maar eens een quilt voor mezelf gaat worden.

En dan speciaal voor de nieuwsgierigen: een heel klein stukje van de kerstcadeautjes.



Na de kerst zal ik met heel veel foto's laten zien waar ik de laatste weken zo druk mee ben geweest.

Groetjes Sas

Geen opmerkingen: