zaterdag 5 september 2015

Verjaardagscadeautje Mi

Vorig weekend vierde mijn vriendin Mi haar verjaardag.
En dat betekende dat er een cadeautje gemaakt moest worden.
Aan etuitjes, zakjes en tasjes heb je nooit genoeg, toch ?!?



Het stofje met de stoeltjes heb ik al jaren in de kast liggen.Lang geleden gekocht in mijn nu favoriete stofwinkel waar Mi me toen voor het eerst mee naar toe nam.
Regelmatig werd het uit de kast gehaald maar het was zo'n mooi stofje, zonde om in te knippen ;-)


Voor het eerst heb ik vliseline gebruikt dat extra dik en een beetje wattig is. Het geeft het tasje genoeg stevigheid maar het blijft lekker soepel en zacht. Voor herhaling vatbaar dus.


De binnenkant is van vrolijk gestippelde stof. Geen polkadots deze keer maar bont gekleurde rondjes.
De zippertabs (geen idee hoe dat in het nederlands heet :-) maakte ik van dezelfde stof.


En deze keer zijn de zippertabs zowaar goed gelukt ! Blijkbaar is de truc dat ze net NIET in de zijnaad mee worden gestikt ;-)


Happy Birthday ! als label.

Al met al weer een snel en zeer geslaagd project.

Groetjes Sas

Geen opmerkingen: