dinsdag 16 september 2014

Een boxkleed voor baby Robin

Ik geloof dat ik mijn (blog)vakantie iets uit de hand heb laten lopen !?!
Zonder het te merken heb ik veel te lang geen bericht geplaatst.

Maar vandaag kan ik jullie een geweldig leuk kraamcadeau laten zien.
Voor baby Robin maakte ik dit boxkleed.
Het moest lief en stoer worden en ik denk dat dat aardig gelukt is !

Voor dit superzachte autootje at ik geheel vrijwillig een zak chips leeg ;-)
De lege zak knipte ik na grondig schoonmaken in stukken. Daarmee vulde ik het autootje. En zo werd het een knisperautootje !




Veder leefde ik me uit met lekker veel borduurwerk !

En een applicatie kon natuurlijk ook niet ontbreken.

Als vulling gebuikte ik meerdere lagen batting. En de achterkant maakte ik van lekker dikke grijze fleece. Baby Robin moet tenslotte wel lekker zacht in zijn box liggen !


 En dit is dan het eindresultaat. Ik ben er eigenlijk heel erg tevreden mee.
Gelukkig zijn de papa en mama van Robin er ook heel erg blij mee.

Groetjes Sas

Geen opmerkingen: